کیبورد محبوب TouchPal Keyboard v4.8.4
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 4:35 ::  نويسنده : amir shirazi

TouchPal Keyboardیک کیبورد حرفه ای مخصوص کسانی است که دوست دارند در کمترین زمان ممکن تایپ های سریع انجام دهند. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت کوچک و بزرگ شدن کلید ها، پنهان شدن کیبورد بعد از مدت معین، تغییر زبان با سرعت بالا، دسترسی به علامت ها و شکلک ها، قابلیت تغییر ظاهر کیبورد، اسپیس بار بزرگ و راحت، حجم کم و سرعت بالا نام برد.

 

 

http://www.upsara.com/images/6ipgpk0xrtbo8zi2z21z.jpg

 

پسورد:www.bodo2android.com

دانلود از لينك اول

دانلود از لينك دوم

حجم:3.35 mb

لطفا ما رادر گوگل محبوب كنيد


نظرات شما عزیزان:

پدرام
ساعت1:25---27 دی 1390
ممنون از اينكه جوابم را داديد سايت خوبي داريد من كلي از برنامه هاتون لذت بردم واستفاده ميكنم باز هم تشكر دارم از گروه زحمت كش وصادقتون.
پاسخ: خواهش میکنم. امید ما این است که بتونیم با آپدیت روزانه هر روز بازدید کننده بیشتری داشته باشیم


پدرام
ساعت1:24---27 دی 1390
ممنون از اينكه جوابم را داديد سايت خوبي داريد من كلي از برنامه هاتون لذت بردم واستفاده ميكنم باز هم تشكر دارم از گروه زحمت وصادقتون.

پدرام
ساعت17:19---26 دی 1390
عزیز رام سنسیشنم رام اصلی عربی همان که بوده درضمن گوشی هم روت نیست و از smart keyborad pro استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم میخواستم بدونم این کیبورد هم ساپورت فارسی داخلش داره به عنوان زبان دوم کیبورد ممنون.
پاسخ: بله دوست عزیز. 100 درصد .چون ما کیبورد هایی که میگذاریم را تست میکنیم. مثلا کیبورد آیفون 100 درصد فارسی رو با رام عربی ساپورت میکنه. این کیبورد هم همینطور


armin_tb10
ساعت12:37---26 دی 1390
فارس بستگی به رام گوشی داره عزیز.اما کیبورد صد در صد کار میکنه

armin_tb10
ساعت12:32---26 دی 1390
بله دوست عزیز. 100 درصد

پدرام
ساعت11:06---26 دی 1390
با سلام وخسته نباشيد آقا اين نرم افزار تاچ پال كيبورد روي htc sensation جواب ميده وفارسي را ساپورت ميكنه تو تايپ يا نه؟ ممنون ميشم جواب را برايم ميل بزنيد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب